Pravljenje savrsene taktike za vas tim

developer
Youth Team Coach
Поруке: 58
Придружен: 16 Дец 2010, 00:25
Место: Beograd
Status: Није на вези

Pravljenje savrsene taktike za vas tim

Порука од developer »

Postovani ocajan sam u novom FM taktika mi ne lezi nikako, pa bih vas molio par tekstova sa tutorijalima kako i sta, racunajte da sam pocetnik u fm (a nisam igram ga 10god) ali trebaju mi svi osnovni tekstovi koja pozicija ST tj rola se slaze koja ne, dajte mi sto vise linkove ako ne sme ovde onda na pp :)

Hvala unapred
Sloba
Global Moderator
Поруке: 11325
Придружен: 26 Окт 2010, 02:43
Место: Београд
Has thanked: 215 times
Been thanked: 58 times
Status: Није на вези

Порука од Sloba »

Pozdrav drugar,

Evo, potrudiću se da te usmerim na par adresa.

Pogledaj Tutorijal za timske instrukcije, Ključne pozicije i atrubute za njih (nije toliko vezano za tvoje pitanje ali ipak možeš da proučiš kako podesiti po rolama igrače na taktici), tutorijal za instrukcije igračima, i na kraju, ono najvažnije možda, tutorijal za uigravanje taktike.

Ako imaš još neki problem ili ti treba bilo kakva druga pomoć, tu sam. :cheers:
developer
Youth Team Coach
Поруке: 58
Придружен: 16 Дец 2010, 00:25
Место: Beograd
Status: Није на вези

Порука од developer »

Hvala puno :)

Savet, u ovom novo FM, kad napravim neku pristojnu taktiku, nju da forsiram dok je tim savrseno en uigra, tj sve na fluid, i onda tke da vidim kako ce da funkcionise? Posto ja kad vidim da 4,5 utakmica to nije to, sa konstantnim popravkama, dignem ruke i kreiram sledecu taktiku :fanman:
Sloba
Global Moderator
Поруке: 11325
Придружен: 26 Окт 2010, 02:43
Место: Београд
Has thanked: 215 times
Been thanked: 58 times
Status: Није на вези

Порука од Sloba »