Корисников грб
johnnysa90
Newgen
Поруке: 15
Придружен: 03 Јан 2013, 22:16
Место: Nis

Problem : LOADING SCREEN problem

Порука од johnnysa90 »

Pozdrav ljudi,nisam pisao duze ali sad sam zaglavio ovde i nikako da resim problem pa rekoh da mozda ovde neko moze da mi izadje u susret.
Ovako stoje stvari,kao sto sam stavio u naslovu teme,imam problem oko ucitavanja igre. Posle instalacije "zapne" kod dela gde ucitava i ni da mrdne. Ranije je bila instalirana igra,ali pa mi je zato i cudno. Imam directX,imam visual c++...
Resavao sam razne probleme i na ovom i na starijim menadzerima ali evo ovaj ne mogu. Hvala unapred za bilo koji savet!
Корисников грб
zele
SFM Hall Of Fame
Поруке: 14189
Придружен: 05 Нов 2011, 22:57
Место: Лазарево

Порука од zele »

Probaj da obrišeš sve custom skinove.
Milo Lompar: "Taj argument ima više slojeva, od kojih je njegov najdublji sloj da je izuzetno glup."

Bajka o Barnetu
Корисников грб
johnnysa90
Newgen
Поруке: 15
Придружен: 03 Јан 2013, 22:16
Место: Nis

Порука од johnnysa90 »

Prvi ulaz u igricu,nema nikakvih skinova
Корисников грб
zele
SFM Hall Of Fame
Поруке: 14189
Придружен: 05 Нов 2011, 22:57
Место: Лазарево

Порука од zele »

Je l' imaš nešto od grafike? Obriši sve, pa polako vraćaj grbove, dresove, facepack, pa sve ostalo što imaš.
npr. Ubaciš grbove, igra radi, onda ubaciš facepack igra radi, ideš dalje, ubaciš dresove, igra ne radi, znači da je problem u dresovima.
Milo Lompar: "Taj argument ima više slojeva, od kojih je njegov najdublji sloj da je izuzetno glup."

Bajka o Barnetu
Корисников грб
Gagi
SFM Hall Of Fame
Поруке: 12107
Придружен: 12 Апр 2011, 10:09
Место: Heimaey

Порука од Gagi »

When I try to launch the game, nothing happens

(If you're on a Mac, please read THIS thread instead for assistance)

If nothing happens when you first try to launch the game, there are a few troubleshooting steps we suggest undertaking in order to get it to work.

- We suggest trying each of the following. After each stage is done, try the game again before trying the next one. If you still have issues, move onto the next suggestion and complete it. Please do try them all - if you skip a step you may not resolve your issue.

- Make sure your Graphics Card drivers and installed and fully up to date
- If running on a laptop with dual graphics cards, make sure they are configured for the correct card to run with FM
- Make sure your Anti-Virus isn’t interfering with Steam or FM as this can cause problems when installing or launching the game
- Make sure your Windows Updates, DirectX and Net Framework are installed and up to date
- Make sure any conflicting programs have been uninstalled

If you have completed all of the above without being able to resolve your issue please raise a support ticket with Sega by contacting them at. Please include as many details as possible and list any troubleshooting techniques you’ve tried already so they can help you in the most efficient way.

Код: Изаберите све

http://community.sigames.com/showthread.php/437015-Football-Manager-2016-Frequently-Asked-Questions?p=10524543&viewfull=1#post10524543
Пошаљи Одговор

Повратак на “Football Manager 2015”