Поруке: 3468
Придружен: 24 Окт 2010, 14:08
Место: Jagodina

GTA 5

Порука од Rossobianco »

Слика

Код: Изаберите све

http://www.rockstargames.com/videos/video/8001
Prvi trailer 2 novembra,kako saznajem imace mapu GTA:SA.
Корисников грб
Sinke
World Class Manager
Поруке: 4357
Придружен: 26 Феб 2011, 20:47
Место: Zemun

Порука од Sinke »

Ja ovo kad bi kernuo da instaliram osecam da bi mi eksplodirao komp :xD:
Rossobianco
World Class Manager
Поруке: 3468
Придружен: 24 Окт 2010, 14:08
Место: Jagodina

Порука од Rossobianco »

Корисников грб
100Dzointa
Manager
Поруке: 2729
Придружен: 04 Мај 2011, 14:57
Место: Subotica
Formacija: 4-2-3-1, 4-3-3

Порука од 100Dzointa »

Pravda za 2D!
Корисников грб
Eldin96
Assistant Manager
Поруке: 775
Придружен: 19 Феб 2012, 15:06
Место: Beograd

Порука од Eldin96 »

Jedva cekam,prosto obozavam GTA,cetvorku sam najvise gotivio zbog Nika Belica,ali predosecam da cu zbog ove da odem na polaganje najverovatnije,jer ce ovo da se igra 24/7 :D . :ole:
Слика
Корисников грб
100Dzointa
Manager
Поруке: 2729
Придружен: 04 Мај 2011, 14:57
Место: Subotica
Formacija: 4-2-3-1, 4-3-3

Порука од 100Dzointa »

Jedino sto nije potvrdjeno jos uvek da ce izlazi za PC za sada stoji da ce izlaziti samo za PS3 i Xbox360.Tako da svi koji nemaju neku od navedenih konzola za sada otpadaju od ovog naslova.
Последње учитавање од 100Dzointa дана 25 Јул 2013, 03:53, учитано 2 пута укупно.
Pravda za 2D!
Корисников грб
Eldin96
Assistant Manager
Поруке: 775
Придружен: 19 Феб 2012, 15:06

Порука од Eldin96 »

Ja sam procitao da bi do decembra trebala biti gotova piraterijska verzija,e sad da li je to tacno neam pojma,ali se iskreno nadam da je tacno. :baloon:
Слика
saka9394
Youth Team Coach
Поруке: 198
Придружен: 30 Јул 2011, 22:28
Место: Aleksandrovac

Порука од saka9394 »

100Dzointa пише:Jedino sto nije potvrdjeno jos uvek da ce izlazi za PC
Za ovo ce mi trebati svemirski brod da bi pokrenuo ovo :xD:
Ali je ovo definitivno najjaca igra koju sam video, sve je vrhunski, od grafike do price :lover:
Every champion was once a contender that refused to give up!
Корисников грб
hostile_bg
Manager
Поруке: 2335
Придружен: 20 Окт 2011, 21:46

Порука од hostile_bg »

Pa i GTA IV je prvo izasao za PS3 i XBOX pa posle nekih 6 meseci i za PC, ja imam PS3 tako da jedva cekam septembar :ole:
Корисников грб
Žeki
First Team Coach
Поруке: 237
Придружен: 09 Јун 2012, 00:13
Место: Zvornik

Порука од Žeki »

hostile_bg пише:Pa i GTA IV je prvo izasao za PS3 i XBOX pa posle nekih 6 meseci i za PC, ja imam PS3 tako da jedva cekam septembar :ole:
Ja ovo samo mogu da sanjam sa svojim kompom..kakva treba konfiguracija za ovo
Корисников грб
hostile_bg
Manager
Поруке: 2335
Придружен: 20 Окт 2011, 21:46

Порука од hostile_bg »

To se jos ne zna ali trebace sigurno malo jaca..
Корисников грб
vladapfc7
First Team Coach
Поруке: 251
Придружен: 24 Окт 2010, 20:33
Место: Smederevo

Порука од vladapfc7 »

Пошто видим да овде није ништа од новости објављено месецима, ево шта су у међувремену открили.
GTA SA ~13 sq. miles
GTA IV ~7 sq. miles
RDR ~20 sq. miles
GTA V - 49 sq. miles
- Franklin počinje sa dna kriminalne ljestvice vraćanjem automobila armenskom Simeonu Yetariji;
- Na bankomatima se može provjeriti stanje računa glavnog lika;
- Možete pokupiti autostopera sa ulice i odvesti ga na željeno mjesto;
- Bankomati mogu biti ukradeni sa miniigrama kada igrate kao Michel;
- Internet kafići su uklonjeni. Sada ćete moći posjećivati igrine društvene mreže ili gledati video na mobilnom telefonu glavnog lika;
- Moći ćete izbušiti spremnik plina na vozilu, i kada vozilo stigne do protivnika, zapalite trag plina da raznesete vozilo;
- Stotine raspoloživih dodataka ćete imati za uređivanje vašeg ljubimca;
- Pas može uginuti ili se izgubiti. Moći ćete kupiti drugog ljubimca u trgovinama za kućne ljubimce koje se nalaze po cijelom Los Santosu;
- Ako parkirate auto na ulicu, a ne kupite kartu za parkiranje, mogu vam ga oduzeti. Morat ćete platiti za preuzimanje auta u skladištu, pogotovo ako ste uložili puno novca za tjuniranje auta;
- Postojat će i misije pod vodom.
New Details:

Franklin missions will be Wars Gangs and racing.
The heists are not part of the core gameplay story.
There will be DLC to buy, but Rockstar did not say when.
For the first time in the series there is Bus routes.
All “powers” from the characters will be activated with the button L3/LS.
Now the photos you take in the game can be uploaded to the Social Club.
According to the team of Rockstar, the look of Franklin was the only one who changed the most since the beginning of the game development.
Rockstar Tip 1: If you r planning to steal a plane, go with Trevor, he is the best pilot.
Rockstar Tip 2: Want an escape from the crazy city? Go to Franklin, he is the best driver.
Some old details that we know before:

As we know, Michael will have a “Bullet time” as Max Payne, which will be very useful in firefights.
The idea for the slow motion of Franklin when he is in cars is to use when we want to make too sharp a turn, or a risky maneuver.
Trevor suffers half damage and give double damage.
Trevor coexist with drug addicts and bikers (Surely the bikers The Lost, GTA IV.) -Franklin’s home is in southern Los Santos.
Michael did not start the game living in a mansion, but a Hotel, the Hotel Von Crastenburg. (Because he is in the FIB protection program.)
Franklin is the typical character GTA, he is beginning his criminal career and is now trying to get ahead in life.
Michael starts the game “rich”, even still living in a hotel.
GTA V will be different from the other GTAs, here the entire map is already unlocked from the very start, for you to explore this world.
Michael mission will be High Risks with big shots of Los Santos.
Michael was the first protagonist planned for GTA V, is the only considered “family father” (The Enks pyre)
Curiosity: Trevor is the third character in the series to appear in his underwear (Like CJ and Toni Cipriani.)
Trevor has 2 tattoos patterns:” Cut here” and “f*ck you” in the neck and the fingers.
There will be Base Jumps. Rockstar describes them as: An opportunity to enjoy the incredible scenery.
The seriousness of GTA will end up a bit, now the game will be more focused on fun.
There are plenty motocross tracks in the mountains.
You can find people in the middle of the road, and especially in the interior, giving then a ride.
There will still be the sight on the hood of the car, but will not make you seasick much of the car rocking, because the car is “firmly on the ground.”
If you like sports get ready, the game will have yoga, triathlon, tennis, golf and so on.
You can change the hairstyle of the character.
Dan Houser said: It is better to have minigames well made ​​and cool than 5 minigames half mouth and cloying.
In the game there will be a social network where you can see video and etc.
Franklin has no family, money.
Lamar is his colleague and member of Grove Street.
The weapon customization is vast, with many ways to customize, putting silencers, several types of targeting as holographic extended Cartridges and more.
The sights are in practice very similar to Max Payne 3, with normal white reticle, when targeted at an enemy and it turns red when you shoot the enemy in mortal she makes an X.
There are 3 modes sights, the traditional called Soft Lock the Free Aim, without any help and Hard Lock.
The personalization of cars will be giant, not like in GTA San Andreas that were only a few things, you can customize Paintings, wheels, insulfim, grilles, spoilers, improve the suspension to improve the engine and the brakes of your vehicle.
Гомила нових скринова :
http://www.rockstargames.com/V/screenshots

Grand Theft Auto Online : Official Gameplay Video

Grand Theft Auto V is the most expensive video game production in history, beats most big-budget Hollywood films
Корисников грб
Androsito
World Class Manager
Поруке: 3025
Придружен: 11 Јун 2011, 20:06
Место: Krusevac

Порука од Androsito »

Ovo je zlo od igre ali cenim da će na low detaljima moći na većini PCeva da se igra(ako uopšte izađe za PC)
Корисников грб
uros
Manager
Поруке: 1783
Придружен: 28 Окт 2012, 22:45
Место: Novi Sad

Порука од uros »

We'll keep the Red flag flyin' high!
Корисников грб
vladapfc7
First Team Coach
Поруке: 251
Придружен: 24 Окт 2010, 20:33
Место: Smederevo

Порука од vladapfc7 »

''Процуреле'' верзије за икс-бокс и ПС3, већ.
EricChandler
Newgen
Поруке: 3
Придружен: 08 Авг 2023, 10:07

Re: GTA 5

Порука од EricChandler »

i played GTA 5 it's great, anyone have the same passion as me, looking forward to the mod. I tried the mod here https://modilimitado.com/pt/toca-life-world-apk/, it's very interesting
Пошаљи Одговор

Повратак на “Igre”