Придружен: 04 Нов 2010, 02:03
Место: Jabucki Rit
Klub koji vodite: Frankfurt
Formacija: 3-5-2
Mood:

TOP ELEVEN-Menadzer na fejsu

Порука од Dule93 »

Слика
Top Eleven Football Manager is online football manager simulation developed by Nordeus, for use through Facebook and other social networking sites. It was launched in May 2010, and since it's publishing rating was above 4 out of 5. The game was conceived in order to address a lack of social football-management games for the social media environment. The game builds on the concepts and game play found in games like Eidos Interactive's Football Manager and Electronic Arts' Premier Manager that have engaged millions of football fans. Top Eleven Football Manager, managed to transfer the look and feel of desktop applications to Facebook.

Gameplay

To start playing, a user first needs to select his nationality, language and create his club by naming it, choosing the colors of jerseys and designing the logo. After this, the user will join one of the leagues with 14 teams playing already. The program attempts to group Facebook friends together, so they will be able to play the same league. One season lasts 28 days, and every day teams play one league match. The best teams (first four) qualify for the Champions league, which is played the following season. The first 7 teams from the league progress to the next level, and from the next season they play the league with teams of their current level. The program again attempts to group friends together. Each user has complete control over his team, by training them, setting tactics, changing players and buying and selling them on the transfer market. Every match can be watched live and a user can react by changing the tactics and players. Each user controls the building of their club's infrastructure (stadium, flood-lights, pitch, medical facilities, seats, training facilities, etc.) and they have influence during the game. For example, a bigger stadium can hold more fans, and more fans raise player moral and increase revenue from ticket sales. Club finances are very important. Users sign sponsorship agreements for every season, sell advertising board space around the field, place players on the transfer market and set ticket prices for home fixtures. In addition to Top Eleven cash, users require tokens (Top Eleven virtual currency) which can be bought online or from mobile phones. Tokens can be used for speeding up building, for bidding on player auctions and changing club identity. Each day every user receives 1 free token.

Inace ovaj Nordeus je ekipa od nasih ljudi,ovo je neka uprsoscena verzija fm-a.
Ja sam trenutno 10 nivo,jel igra jos neko i kakva su vam iskustva.Mozemo i prijateljske neke da odigramo... :fanman:
Корисников грб
bubi.ue
World Class Manager
Поруке: 8508
Придружен: 22 Дец 2010, 15:02
Место: Užice / Novi Sad

Порука од bubi.ue »

Ја сам играо, сморило ме и баталио...
Корисников грб
Dule93
World Class Manager
Поруке: 7064
Mood:

Порука од Dule93 »

Kako je uspelo da te smori? :alien:
Meni je ekstra,igram evo sigurno godinu dana,izgradio stadione,mladu akademiju,kampove,igrace i ne dovodim samo mi omladinci igraju od kad dodju u prvi tim do kraja karijere.. :yesko:
Корисников грб
bubi.ue
World Class Manager
Поруке: 8508
Придружен: 22 Дец 2010, 15:02
Место: Užice / Novi Sad

Порука од bubi.ue »

Не знам, нон-стоп сам прелазио у виши ранг такмичења и немам појма, све ми изгледало некако лако :gunman:

Уговори о рекламама око терена на стадиону су били смор ако се добро сећам, мало мало па истекну :argh:
Корисников грб
markohn22
World Class Manager
Поруке: 7580
Придружен: 30 Окт 2010, 12:09
Место: Herceg Novi-Beograd
Контакт:

Порука од markohn22 »

igram ja, 13. nivo sam sada :) izgradio sam sve sto se moglo samo mi je ostalo jos jedno prosirenje stadiona :)
И душа и тело, све је црно бело...
Lucifer
Assistant Manager
Поруке: 878
Придружен: 21 Феб 2011, 23:07
Место: Kruševac
Formacija: 4-1-2-3

Порука од Lucifer »

I mene smorio, igram neko vreme vec .. Mnogo forsiraju tokene (ceste povrede koje naravno mogu da se saniraju tokenima , za svog igraca iz skole moras da das nekih 20-30 tokena da bi potpisao itd i sl.)
Последње учитавање од Lucifer дана 09 Јул 2011, 22:10, учитано 1 пут укупно.
Technique is not being able to juggle a ball 1000 times. Anyone can do that by practicing. Then go and work in the circus. Technique is passing the ball with one touch, with the right speed, at the right time, to the correct foot of your team mate.
Корисников грб
Dule93
World Class Manager
Поруке: 7064
Mood:

Порука од Dule93 »

Pa nisu ni oni ludi,ima dosta njih koji kupuju te tokene za prave pare...
Корисников грб
Dzo LECZ
Youth Team Coach
Поруке: 96
Придружен: 20 Мај 2011, 22:22
Место: Leskovac

Порука од Dzo LECZ »

Bas zbog toga je smorno,ja sam dosao do 11 lvl-a,osvojio sam sve,ali to je bilo jos na pocetku sada vise ne vredi,jer igrica je osnovana na principu "ko da vise para on pobedjuje" ..Da ne govorim sto ne mozes da kupis igraca sa 30 tokena,koje si stekao ceo mesec :D
Fudbal-Nacin zivota!
Корисников грб
mmladja
World Class Manager
Поруке: 6483
Придружен: 26 Окт 2010, 00:36
Место: Ваљево

Порука од mmladja »

Ja 5. nivo, do sada sam svake godine ulazio u visi rang, al prosle sezone se sjebao, zavrsio osmi. Igrica je toliko glupava, ali ja i dalje kao igram, udjem na 5 minuta svaki dan i to je to. Od dovodjenja igraca sam odustao jer se pojave neki Indijci, Turci i Pakistanci koji kupuju ove tokene i od njih ne moze da se zivi. Zato svake sezone potpisem dvojicu iz oml. skole i tako se krpim
Lucifer
Assistant Manager
Поруке: 878
Придружен: 21 Феб 2011, 23:07
Место: Kruševac
Formacija: 4-1-2-3

Порука од Lucifer »

Igrace jedino ujutru mozes da kupujes kad nema mnogo guzve .. Ma da i tad se nadje neki pametnjakovic da ti isteruje tokene .. Stvarno glupa igrica strasno, mozes da namestis formaciju 1-0-0-10 da ti brani napadac a u napadu da ti igraju golmani i opet nekim cudom da pobedis :D
Technique is not being able to juggle a ball 1000 times. Anyone can do that by practicing. Then go and work in the circus. Technique is passing the ball with one touch, with the right speed, at the right time, to the correct foot of your team mate.
Корисников грб
markohn22
World Class Manager
Поруке: 7580
Придружен: 30 Окт 2010, 12:09
Место: Herceg Novi-Beograd
Контакт:

Порука од markohn22 »

inace, tu igricu su napravili momci sa beogradskog etf-a, moja sestra zna jednog od njih, ubijaju se od para... postala je jedna od najpopularnijih igrica na face-u... a da je glupa, i vise od toga, ali ja isto i dalje kao igram :D
И душа и тело, све је црно бело...
Пошаљи Одговор

Повратак на “FM Kafana/FM Caffe”